Hur tänkte jag?!

När jag packade min resväska för att åka hit så packade jag ner 1 bok, 1 bok och inte vilken bok som helst utan en skolbok,

haha, skulle verkligen vilja ha något lättläst på svenska nu.. så tyvärr så får det bli en tung skolbok! Så den får följa med på min resa imorgon! Är jätte nervös, hur ska lilla jag klara mej helt själv i London?? Tur det finns taxi.. Har planerat hela resan fram till London.. bara jag inte gör som när jag skulle till Övik och somnade strax innan slutstationen i sundsvall och hamnade fel i Sundsvall.. eller som när jag glömde väskan på bussen och kom på det när jag klev på tåget på väg hem.. haha nej i imorgon är det den vuxna och glasklara Hanna som åker..! Den mogna och ansvarsfulla personen!

Iiihhh det går nog bra! Måste sova nu så man orkar upp i ottan.. Håll tummarna för mej!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha misär!! :)Det kommer gå skitbra i london!

2009-10-23 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0