Händer inte så mycket..

Men en bild kan jag bjuda på!




Allt väl med mej annars.. dagarna rullar på, sakta men säkert!
Måste in till stan efter jobbet imorgon o shoppa, mina skor har nämligen gått sönder så nu har jag inga passande arbetsskor.. Höll i för övrigt min första egna lektion idag, var väldigt lugnt då de bara kom en mamma med sin unge! Mén ett väldigt speciellt fall ändå!

Blir tidiga kvällar, vilket e behövligt då jag blir väckt så många gånger på nätterna, sirenerna på polisbilarna här e verkligen GALET skrikiga!

 
Här e en av skolans byggnader, super häftig då fram delen hänger ut i luften som en balkong..så man kan ha "kontor i luften"




Nej nu Ska jag ta o minsan sova, Nån som har nått boende i Umeå förresten at dela med sig av? Börja få panik.. ska ju dit i jan för1 års studier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0