Grattis PAPPA

Världens bästa pappa fyller idag (läs 15 okt) år! Önskar så att jag var hemma o fick lite tårta.. men får ta igen de till jul..! Eller hur sa vi nu då pappa?!

Händer inte så jätte mycket här nu.. Det rullar på!
Var iförsej på danskurs igår kväll och det var super skoj, skönt att få digga till lite musik o få dansa lite! De är en härlig känsla! Så de hoppas jag fortsätta med.


Eftersom vårat hus som jag bor i är såååå otrooooligt bra isolerat så har jag nattetid på mej både tshirt och nattskjorta plus flanell byxa och tjocka strumpor.. Trots detta vaknade jag i natt som var och skakade av frossa, längtar verkligen hem till en varm och skön säng.. måste nog köpa näsvärmare oxå, tänk er känslan av att sova i tält när det är kallt och man vaknar fuktigt o genomfrysen.. suck väldigt synd om mej måste jag säga ;)



Har även fått svininfluensan i huset, Anna  och tom har båda blivit rejält sjuka, hoppas hoppas hoppas jag klarar mej..

Nej.. Sova e det nu dags för! Sista arbetsdagen innan helgen imorgon =) Så skönt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0