Godmorgon härliga söndag!

En påminelse:
Ni har väl ställt om klockan!!!

Igår vart det en sväng till grann-puben. En student pub som serverar BILLIG öl. Köpte 3 pitch med ÖL = 60 kr! Superbra! Billig fylla liksom! Sen intelligenta jag skulle välja öl och bartendern förstod direkt att jag inte var härifrån så han ville veta vart jag var i från osv. berättade att jag var från Sverige och då ville han ju naturligtvis veta vad vi har för kända ölsorter.. Fråga gärna vilken fråga som helst.. men INTE om öl. Kan ju inte skit. Kläckte ur mej pripps blå för de var det enda jag kunde komma på! Men den hade han minsan aldrig hört om.. Så ja.. tips på svenska öl mottages gärna!
Eftersom klockan nu bara e 9 en söndag morgon.. så kanske man skulle ta sig en promenad i solskenet.. ser dock kallt ut utanför fönstret.. men solen skiner och fåglarna kvittrar så så illa kan det ju inte vara.
Hoppas allt är bra med er där hemma! Nu blire frukost!
Ha en underbar söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0