Godkväll mina när o kära!

Så här fint är mitt fönster nu;

Nymålat med något som ska stoppa tillväxten av mögel! Luktade apa men känns tryggt nu!
PLus att jag fick denna maskin:


Den sug upp allt vatten i rummet och jag känner redan skillnad! Inte den här rå kalla kylan längre utan nu är det kallt bara! Mycket behagligare kallt! Så glad att jag ringde Allan och bad han om hjälp! Plus att han gav mej en puss på kinden, haha. När vi skulle hälsa så gav gubben mej en puss på kinden.. Blev lite bakvänt men man gör tydligen så med äldre här! Så nästa gång vi ses pappa då förväntar jag mej en puss på kinden!

Annars har det inte hänt mycket idag, tog mej jogging tur och har pluggat lite. Lagade lax o ris till middag (gick mycket bättre än steken) lax e något jag kan!
Nu blir det till att borsta tänderna och just ja, JA Anita jag kollar priser på skorna åt dej i helgen, no problems! Kul att du gillade dem..
Nej natti natt eller godmorgon kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0