En vilodag!

Idag är en lugn vilo dag, sitter o surfar och försöker komma på en bra lösningen för mitt boendeproblem i vår. Sitter även o chattar med Storebror!  Bra tidsfördriv tycker jag.. =) Fick smaka en underbar lasagn igår kväll, Emelie i mitt hus hade gjort en fantastisk lasagn. Måste komma ihåg att fråga hur hon gjort. Just nu sitter jag och äter det sista på min godispåse, M&Ms är min nya favorit!
På Tvn är det Scobi doo (?!) mycket givande..!

Är mulet här och på gränsen till regn.. tråkigt men har ju iaf inte varit utanför dörren idag så gör ju inte så mycet vad det är för väder..!

Ikväll blir det fish and chips och kanske det slinker ner en öl också! Vem vet.. ;)

Nej nu ska jag lyssna på lite musik och dricka en kopp TE!

Ha en underbar fredag där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0