En solig och GLAD dag!



Denna vackra utsikt var jag bara tvungen att fotografera innan jag klev på spårvagnen i eftermiddags! Kyrktornet ni ser i bakgrunden är faktiskt en bar med 4 våningar dansgolv! Tänkte vi skulle besöka den jag och älsklingen på lördag! Har ännu inte varit där så får hoppas det bär av dit!

Idag har solen strålat utan dess like.. 22 grader och varma vindar! Snacka om att lite solsken gör gott för humöret..!
Idag fick jag gå hem halv 4 då det inte kom några barn till vår lekstund, Så skönt att få lite extra tid på eftermiddagen. Var och hämtade ut tågbiljetterna för resan imorgonkväll, tänkte de var lika bra att ha dem färdiga så de bara är att kliva på tåget.

Huset jag bor i är nu nystädat av Anna som fyllt år och ska ha halloween party på Lördag. Huset är nypyntat med en massa hallowen saker. Hoppas det blir en rolig fest!! och blir det inte så har jag ju alltid Leif!!!

Ikväll ska jag försöka sova, verkar som det inte är någon fest på gång i huset så kan ju alltid hoppas på en lugn natt. Har förresten provat en ny frukost några dagar i rad nu, minst 2 frukter, Gröt med jordgubbar, en smörgås, 1 glas färsk juice och en kopp te, och vet ni, jag är inte hungrig "hela" tiden.. eller inte hungrig fram till lunch i alla fall! Sen bär det utför tyvärr,även fast jag äter rikligt med lunch! Tok hungrig närjag kommer hem från jobbet vid 17 tiden.

Nej om man skulle ta och packa det sista.. =) IiIIhhh nervös och längtar som en galning....

Imorgon 19.28 bär det av..
Avslutar med denna kämpe:


Allt annat är grått o tråkigt men denna kämpar på ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0