En lördag kan bjuda på mycket..


Undrar vad denna man tänkte på när han önskade frisyr...






Eftersom jag inte hade någon med mej så fick jag ställa kameran på en parkbänk och springa för att få vara med på kort ;)


Så även i detta fall.. ska se ut som jag luktar på blomman ;)




Här slänger man hundskiten...









En mycket härlig park!









VACKERT!!

Rogivande..




Hur i helsike växer detta träd?! Från Kina iaf..






Undrar vad detta är för en fågel?!





Kärlekspar..







TUr man inte ser hur fort jag slängt mej ner på bänken för att hinna ;)

Vackert hus

Vacker bar. kolla in alla krumilurer


Så, det är vad jag har gjort idag! Varit i parken ;) Annars e det väldigt långtråkigt just nu.. händer inte mycket alls!
Har städa köket lite och pratat med mamsen och Leif..
Nej nu ska jag glo lite på svensk tv på internet..
KRAM På er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0