dålig uppdatering!

Har inte hänt mycket alls, förutom gratis lunch igår..=) Var iväg på nått informationsmöte för mentalt sjuka och de bjöd på lunch under tiden som de mentalt sjuka sjöng och läste dikter. Gott o gratis ;)

Har även fått lite roliga extra roliga nyheter.. 2 av mina favoritflickor kommer över i November, de ni, kommer bli skitskoj kan jag lova.
plus att jag ska eventuellt få åka på kurs i London = Toppen, finemang!! VErkligen inte helt fel att få ta en dag för kurs i London!

Annars har jag mest varit total slut, önskar jag bara fick sova hela tiden.. vet inte vad som är fel?! Luften? Knarkarna som röker på kanske.. tror på de sistnämnda hihi.

simmar har jag gjort idag, minst 40 längder.. verkligen skönt att ha så nära till simhallen och att det inte är så farligt dyrt. Har inte tagit mej till gymet där än, på något sätt bekvämt att simma, simmar mej ju iaf andfådd så de e ju liksom träning fast jag inte behöver ta i på samma sätt ;) Ja ni förstår nog.

I helgen blir det nog en massa skoj, Beerfestival (Ölfestival) i Sheerwood kyrkan. Kan bli hur skoj som helst!

Nej nu ska jag sova, sov morgon imorgon men e ju så trött så sluter nog mina ögon nu!

Godnatt där hemma =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej sötis!

Är också så himla trött hela tiden, är det nåt som går? Eller kanske är höstmörkret.. Tänkte höra om du börjat skriva på dagboken jag maila ut till dig? HAde vart tipptopp annars kan jag ju kopiera blgogen din ;)

Saknar dig!!

Massa av kramar

2009-10-07 @ 15:52:58
URL: http://aesa.blogg.se/
Postat av: Manen,myten,legenden

Duktig att simma babe.....glöm inte att stänga bogvisiret hahaha

2009-10-10 @ 11:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0