Dagens upptäckt:

Jag är värdelös på att laga stek.. Den blev seg och jätte tråkig. Usch inge gott alls! Så har 3 stora stekar kvar så de ger jag frivilligt bort till mina rumskompisar! Hoppas de gör någon glad!

Här e det tråkväder på hög nivå, grått o kallt, tur man har mössa o vantar och en härlig halsduk.
Nu är det bara én vecka kvar tills hjärtat kommer och hälsar på mej. Längtar så man kan bli tokig ;) Blir en 2dagars i London sen en massa utflykter i nottingham i 4 dagar! Mumma =)

Idag har jag lite slapptid på eftermiddagen eftersom Allan, Äger till huset är här och tar bort möglet och målar om mitt fönster så de inte ska komma något nytt. Har även fått någon maskin som tar bort all fuktighet i rummet! Superbra hoppas jag det blir! Så jag fick ta "ledig" på eftermiddagen om jag skrev lite på mitt arbete. Vilket jag naturligtvis gör !

Nej dags att plugga lite igen då! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0