Tjejhelg!

Så var det roliga slut ännu en gång! Har haft en riktig mysig tjejhelg med mina stockholmsjäntor (ja jag vet M att du bor i Luleå men du e ju ändå en stockholmjänta). Vi har shoppat, turistat, festat (mer eller mindre iaf) shoppat lite till och ja shoppat lite till. Jag har dock pesronligen inte shoppat något alls denna helg eller jo,  förkylningstabletter, näsdukar och en inhalator.. har ju varit så förkyld, så typiskt när man har besök. Är sjukskriven idag och har legat nerbäddad hela dagen med ostbågar till lunch! Blir hemma imorgon oxå sen borde jag vara frisk eller hur!!

Vädret är mulet och tråkigt för tillfället, lite regnstänk kommer det emellan åt. Inte så kallt som tur är, 15-16 grader kanske.

Idag är det mindre än 4 veckor tills jag kommer hem, nu håller vi tummarna på att tiden rusar fram!! Dags att planera julklappar.. =)

Nej nu blir det till att vila lite igen, jobbigt att hålla ögonen öppna! ;)

Kommentarer
Postat av: annsofie

din lilla snorkraka! nu gar det fobi en yak som har badat upp till midjan... men anyway sa har jag precis kikat lite pa musse, kalle o langben i husvagnen sa jag har fatt lite julkanska jag med!



P&K

2009-11-25 @ 07:23:05
URL: http://sofieann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0