Söndag!

Gårdags kvällen bjöd inte på så mycket roligt, Var duktig o pluggade o glodde lite på TV. Har kommit ganska långt med mitt arbete, skulle verkligen vilja ha de klart innan jul!

Idag blir det söndagsmys med Anna och Louise, vi ska sätta på oss varma kläder och gå på disney one ice. Passar ju jätte bra en söndag som denna.
Annars e huset fortfarande fullt av finniga grabbarn från Landet. Tur de e trevliga iaf!
Idag tog jag tag i vårterminen och räknade ut vilka veckor jag kommer spendera i umeå, första 5 veckorna till mitten på februari kommer vi behöva vara på plats, sen har jag 10 veckor c-uppsats som jag ej behöver vara på plats för och sen avslutas kursen med 5 veckor (maj-juni ) som jag behöver vara i Umeå igen. Så jag tror jag inte kommer lägga ner nån jätte energi på boende där uppe. får bli som det blir! kanske nån som har en husvagn man kan låna de dagar jag behöver vara där...

Nu är det bara 39 dagar till hemresa, inte hemresa för gott men hemresa för jul! Ska bli så skönt och varmt ;)

Nej nu måste jag göra mej klar för sessorna på isen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0