sen fredags natt eller tidig lördags morgon?!

har legat o kollat på reprisen (eller klippen av idol då man inte får titta på idol utanför sverige :/) av idol och måste bara säga att det är nog det bästa idol nånsin (ialla fall idag) shit vilka talanger! kanske inte är nått större fan av Eddie o Renzi (!?) men Calle och Mariette fullkomligt briljerade. 

Nå tillbaka till England, fredagen den 13e o allt. Dagen har varit bra, trots stormvarning och spöregn. Var på en rolig kurs med andra studenter.. Fick gå hem lite tidigare då min chef höll i utbildningen och hon avrundade lite snyggt 1 timme för tidigt med att de e ju trots allt fredag och jag vill gå hem lika mycket som er nu.
Tom som bor i mitt hus på bottenplan fyller år på söndag så han har 4 grabbar över som ska sova över i hela helgen så från att varit ett kvinnodominerat läger så är vi kvinnsfolk i underläge. men det tar vi vi igen nästa helg när mina fina flickor kommer över.. =)  Då blir det coctails och vinpavan som kommer fram ;) Tänk att det redan är nästa helg, tiden går faktiskt ganska fort ändå när man tänker efter.. =)

Tittar ut genom fönstret och ser att det endast är några tappra löv kvar på träden. "Vintern" verkar vara på intåg, dock inte som jag e van vid, beräknas svepa över en regnstorm i helgen! Tur dagen ska spenderas på bibblan och på gymmet imorgon.. och för att orka det så måste jag försöka sova nu!

Godnatt Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0