*puh*

Tog hela 10 minuter att städa! Inte illa pinkat men så bor man ju på 3*3 meter oxå!

FÖRE                        EFTER:
    
Snacka om lite skillnad! Luktar till och med okej här inne nu, iaf om man jämför med resten av huset! Idag har det legat en tät dimma av hasch doft i huset, ingen erkänner att de röker inne men luktar verkligen. Har hört att om man andas in eler vistas i hasch doft under en längre tid så finns risken att de gör utslag om man skulle behöva drogtesta sig. Håller tummarna på så icke är fallet.
Snart ska jag sticka iväg på danskurs, ska bli roligt! Älskar att dansa! Ska verkligen ta tag i det igen i vår om jag har tid! Hoppas på att kunna vara så mycket som möjligt hemma i Gävle, längtar efter familjen nu! Plus att det verkar gå åt pipsvängen med lägenhet, söker 3 nya varje dag (max antal som man får söka) och inte ett svar, suck. Så till en början får det bli vandrarhem och pendla hem tror jag. Nej nu ska jag ta o diska innan jag sticker iväg!

HA EN TREVLIG TISDAGS KVÄLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0