på lisas begäran!

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
warning
  Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
täcket
 Vad var det senaste du såg på tv?
nyheterna i morse
 Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.45
 Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
mina rumskompisar diskutera, bilarna utanför
 När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick hem från gymmet för en timme sedan
 Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lisas blogg
 Vad har du på dig?
haha, blårutig pyamas och en tröja under.
 Drömde du något inatt? I så fall – vad?
att jag o leif var på husvisning
 När skrattade du senast?
på gymmet när jag snumlade över mina okorderinerade ben..
 Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
ett kort på mej o leif och en teckning från felicia
 Har du sett något konstigt på sistone?
en gubbe på vägen till jobbet som varje morgon står o kikar inom genom olika fönster
 Vad tycker du om den här utmaningen?
Funkar
 Vilken var den senaste film du såg?
benjamin buttons otroliga liv
 Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Hus
 Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jag har en leverfläck på ena skinkan som bara syns om jag solar..
 Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att jag blev rik
 Tycker du om att dansa?
Älskar att dansa
 George Bush?
nej tack
 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Alva resp. oskar
 Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja!!
 Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vilket jävla resa..
 Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
öhh Åsa, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0