Måndag =)

Jaha då var ännu en måndag snart över! Idag började jag dagen med att gå till gymmet klockan 7 på morgonen, nej har inte blivit tokig, min rygger värker som en tok av allt stilla sittande så behöver verkligen ta varje chans till träning nu! uppfriskande var det och har faktiskt varit pigg hela dagen. Dagen idag har spenderats på "fathers event" ett seminarium om vikten av att fäder är involverade i barnsliv. Vilket jag kan se som en självklarhet men jag är ju inte född i England och här e det som sverige på 40 talet. Blir fortfarande förvånad över hur efter de är i barnuppfostringsfrågan! God mat var det iaf med en underbar efterättsbufé! b.la. Kladdkaka o färsk fruktsallad Mums!

Idag blev det chicken bits och potatis till middag för er som vill veta ;) E proppmätt nu och smälter maten med en kopp te (så som man ska göra om man är i England)
Utanför fönstret ligger en tät engelsk dimma och känns skönt att sitta trots att de bara är 15 grader inne. Fick elektricitet räkningen idag, *puh inte billigt.. 720:- och snart kommer gas (värme) räkningen.. blä det är alldeles för dyrt för min smak i detta land..

Inte har jag någon lycka med lägenhet i Umeå heller, plus att Annika nu har bangat en 3a.. så får hoppas på att jag snart får något, annars bli det till att pendla, kan ju bli lite drygt, 8 timnars resa men det löser sig nog får jag hoppas!

Nej nu ska jag skriva ett brev till den äldre generationen i Valbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0