London!

Nyligen hemkommen från ännu en dag i London! Skönt att få komma ut o vidga sina vyer lite. Blev ett stopp på mac donalds annars såg jag inte så mycket mer än tunnelbanan.. Var en intressant kurs, ingen höjdar kurs men helt okej.

Med tanke på mina magproblem i veckan och att jag idag har åkt på en härlig förkylning så hoppas jag verkligen inte att jag åkt på svinflensan, de har jag verkligen ingen lust med! Håller tummarna på att de var plommon som satte fart på magen och att jag har lite damm i näsan idag!

Såg nyss på nyheterna att halva England typ är under vatten förtillfället, norra delen har typ evakuerats (?) och mer vatten/regn väntas de komma. Många hem har hamnat helt under vatten och fyra stycken broar har rasat ihop (stora broar dessutom) så nu håller vi tummarna för England och att det ger med sig och blir en torr period fram över.


Bilderna lånade från http://www.guardian.co.uk/uk/gallery/2009/nov/19/weather-flooding?picture=355868866

Imorgon förmiddag kommer Lisa o Mabelle, hur kul ska inte det bli.. Shopping, mat och en hel del alkohol har jag planerat in. Börjar dagen med att shoppa imorgon tror jag sen middag och en barrunda. På söndagen blir det nog lite turistande och på kvällen middag och filmen New Moon. Måndagen spenderas halvdag på mitt jobb sen kan jag tro att Lisa vill gå o shoppa igen! =) Mabelle svikaren hon sticker ju till London redan på måndagen.. men Lisa stannar till tisdag! =) Kommer att bli så kul! så länge inte någon får pms-besvär eller nått. hihi

Nej nu ska jag ladda batterierna inför morgondagen! Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0