julmusik

Försöker komma i lite adventstämning men är verkligen svårt när man inte är i Sverige, jul är verkligen något speciellt i Sverige. och det enda som gick att lyssna på är för tillfället carola gillar egentligen inte henne men e ju julmusik iallafall. Funderar att smutta lite på glöggen o kanske ta en pepparkaka som lisa så snällt tog med åt mej.

För tillfället har jag en kyckling i ugnen och magen börjar kurra härligt. Min potatisgratäng blev verkligen smarrig igår.
haha tittade precis ut genom fönstret o det åkte förbi en bil med en chaffuör som såg precis ut som Robert.. öh?! dåligt att inte komma in o säga hej om han ändå hade vägarna förbi.. ;) nej troligtvis inte han!

Sitter och väntar på mejl om en lägenhet jag sökt via blocket, vore perfekt om jag fick den, saker skulle bli så mycket lättare!

nej nu måste jag nog kolla till kycklingen! Trevlig Adventshelg där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0