inte så pigg i magen!

Ännu en arbetsdag är nu över! Har idag fått gått på toa minst 10 gånger sen kl 13, magen e inte som den ska! Hoppas verkligen det är bra till imorgon. Vill inte bli sjuk nu. Om jag äter något tar de ungefär 5 minuter så får jag rusa på toa. Trevligt att veta va ;)

Till min stora besvikelse så hade jag sparat en liten gömma med ostkrokar, MEN de var så mjuka o fuktiga så de gick inte o äta :/ Kanske bäst de eftersom de kommer ut lika fort igen idag!
nej nu ska jag nog ta o vila lite, känns som om magen behöver det..


Kommentarer
Postat av: annsofie

Och det DAR later ungefar som har... Saker som kommer ut i jamn fart med att komma in! =/



Vi kom precis fran flygplatsen dar vi har suttit i 4 timmar och vantat pa att fa veta att vart flyg upp till trekken pa berget ar installt pga dimma, tack. Sa nu fick vi aka tillbaka och hyra om varat rum en natt till och testa flyget imorgon...



p&k

2009-11-18 @ 06:30:13
URL: http://sofieann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0