Härliga söndag, men vart tog helgen vägen?!

Var på princess wishes on Ice. så mysigt! Var helt förtrollad för ett ögonblick 2 timmar gick super fort.. sen alla dessa små flickebarn som så gott alla var utklädda till prinsessor! verkligen bra avslut på helgen!  Helgen har för övrigt gått i svindlande fart. Tiden går fort ibland när man pluggar! Har inte alls hunnit så långt som jag tänkt med uppsatsen men ingen fara för panik än!

Förutom det så har jag grym träningsvärk idag, boxercise tog verkligen på alla muskler som jag inte visste att jag hade! Längtar redan till nästa gång! 

Imorgon ska jag göra ett studiebesök på socialkontoret, kommer bli spännande och jag hoppas jag får se lite casearbete osv..

Nej nu ska jag ta o bädda ner mej under täcket och bygga upp lite värme.. hela 16 grader i mitt rum just nu!

 Här sätter de eld på isen.. Hur e det möjligt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0