Farsdag!

Grattis världens bästa pappa på din dag! hoppas du har det bra och att helena och marina skämmer bort dej ordentligt! Du är i mina tankar idag!!


Gårdagen bjöd inte på mycket. En joggingtur och spenderade eftermiddagen med att titta på Benjamin Buttom. en sådär bra film, tur jag var pigg när jag tittade på den för den var alldeles för lång för min smak.

Idag ska jag åka till biblioteket och plugga. Ska faktiskt bli skönt att få komma ut lite och se biblioteket, hört att det är stort och fint! Sen blir det nog ett vattengympa pass på kvällen.

Både idag och igår skiner solen, gör mycket för humöret! Ska passa på att ta mej en promenad senare innan vattenpasset så man får lite D-vitamin!

Nej nu blir det en morgondusch!

Trevlig farsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0