Äntligen är måndagen över!

HIPP HURRA FÖR MAMMA YVONNE SOM FYLLER ÅR IDAG!!
Hoppas du fått många presenter och att pappa skämt bort dej ordentligt..

Idag var jag på ett nytt ställe, ett ställe som är mellanhanden för familjer mellan childrens centre och social tjänsten.Jag var alltså på family support team. Intressant, var med på 2 hembesök varav ett blev ute på gatan då personen skulle bort. De hade fullt upp och många sjuka så kunde inte riktigt ta emot mej o ge mej något att göra.
Efter jobbet tog jag mej till ASDAs och handlade frukt och bröd. En massa frukt blev det så de var tungt att bära hem. Klart värt dock när man kollar på skillnaden på pris från att handla på gatuhörnet och åka iväg till ASDAs.

Nej nu borde jag göra mej något att äta, e så trött o slut nu så ikväll blir det en tidig kväller!
Imorgon e jag tillbaka på mitt vanliga ställe igen, har saknat det lite idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0