14 grader inomhus!

I morse när jag vaknade var det 14 grader i mitt rum, jag höll på att frysa ihjäl kan jag säga! brrr.. ingen bra start på denna dag, plus att sylten var slut så fick äta gröt utan något i..! Men sen har det rullat på, synd o klaga! suttit med på liten möten och sen slösurfat sitta 2 timmarna. Fick gratis lunch men visste inte att man kunde ta sallad så jag fick en torr tonfisk macka.

Just nu regnar det, ska väl så göra fram till minst jul vad det verkar..! tur jag har min maskin som suger upp allt vatten i rummet. ungefär 11,2 liter vatten varje dag tömmer jag den på.
Nej nu ska jag glo lite på tv innan jag kryper till sängs..

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0