wihoooooo =)

Imorgon bär det av till svenska sidan igen!! Hur underbart kommer inte det bli?! Har inte packat om något idag så kan säga att jag är redo för avresa nu! Önskar jag fick gå o lägga mej NU så det blev onsdag någon gång!

För att komma i rätta stämmningen så diggar jag svensk julmusik:


vååååår juuulskinka har ryyyyyymt... hur kan en gris bara försviiiina!

Blev hemskickad klockan 14 idag så jag kunde pyssla innan hemresa MEN jag har inte haft någonting alls att göra. Har damsugit men med tanke på minda 2 kvm så tog de ungerfär 20sek. Ingen att chatta med på internet heller, tror alla har fullt upp med sitt julpysslande hemma!
Nej men om man kanske skulle pyssla lite... men med vad?!
haha hittade denna låten;

Händer väl inte oss iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0