ToRsDaG

Sista torsdagen i england innan hemresa =) Tiden står dock still!! Nu när man vet att de är nära så går dagarna såååå långsamt! Igår Bjöd jag på jordgubbstårta på jobbet och det gillades! Alla ville ha receptet, fick lunch på jobbet, jacket potatoes (bakpotatis) och hör o häpna jag åt vita bönor i tomatsoppa igår.. Vad säger du om de mamma! Var inte nån jätte höjdare men det gick i.. Inget jag kanske skulle ställa mej o laga själv. Efter jobbet tog jag en promenad in till stan och köpte de sista julklapparna till gammfolket där hemma =)Ska bli så roligt att ge bort dessa saker!
En sak jag missat att man gör här, är att man ger varandra julkort, alla på jobbet sprang runt som galningar och gav varandra julkort hit o dit! Jag var den enda som inte hade något att ge till någon.. Men de förstod att vi inte hade den traditionen hemma, jag bjöd ju på tårta istället!

Nej nu måste jag rusa till arbetsplatsen!
Tjilavippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0