Största frågan just nu..

hur i helsike ska jag få med mej allt hem? Max 15 kg i resväskan + 10kg i handbagaget, lätt frusterad nu.. Vill ju handla de där fina skorna och den underbara klänningen, MEN det kommer icket att få plats och inte kan man ju lämna något.. eller?! Gillar att komma hem och ha en resväska full med saker som ingen annan har. Bara kläder i min smak, de gillas =)

Fick sluta vid 14 idag då jag nästa fredag ska jobba 2 timmar extra! Riktigt skönt! Har spenderat eftermiddagen med att städa och tvätta. Blir fort dammigt men inte så mycket yta att hålla koll på så det är överkomligt!

Ikväll blir det lite aerobics och kanske en paj till middag.. Funderar sen på en pepparkaka och lite glögg till fredagsmys! Imorgon Lördag bär det av till Don castle för att se vart mina housemates har vuxit upp någonstans. Spännande o komma ut på landet!

Nej nu måste jag förbereda mej inför passet!
puss o kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0