Söndag igen!

då var även denna söndag snart slut, 2 kvar bara innan härliga hemresan! Har bestämt mej för att ta med så mycket packning det går, (15 kilo i bagage och 10 kilo handbagage) hem när jag åker vid jul.. Lämnar bara kläder för en vecka, och skulle de krisa ja då får jag kanske lämna nått, inte hela världen.. plus att jag får ju ha 10 kilo när jag åker hem oxå. De blir nog bra det.

Imorse vaknade jag av ett hällregn utan dess like. smattrade så jag trodde fönstre skulle gå sönder. Har varit på stan och uträttat lite ärenden och ätit någon tysk ostpinne med vitlöksmajonäs till. Mycket märkligt!

Nu blir det till att laga lite fisk o slappa till tvn en stund.. Vaknade med en härlig förkylning igen men hoppas att de är på sluttampen nu!

Nej laga mat var det! PUss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0