Pinsamt var ordet..

Idag på jobbet fick vi oss ett gott skratt när jag skulle visa en bild på mamma o pappa och deras  hus på internet.. Bara det att när jag skulle skriva hotmail så rågade de bli någonting helt annat (hotman) och upp på stor bild kommer en man i string kalsonger, fick snabbt förklara att det är INTE är min pappa och alla höll på att skratta ihjäl sig.. pinsamt var ordet!!

Tröttare än tröttast om dagarna, tror jag behöver sol och värme just nu! Ida har första frost natten varit och alla klagar som sjutton på att de är kallt, inte så konstigt när de går i tofflor o vårjackor..!

Nej nu ska jag ta en promenad till affären!
Puss o svejs på ett tag

Kommentarer
Postat av: Leffeboy

hahahahaaaaaaa =) Svenne är säkert med på någon bild på den sidan oxå ;)

2009-12-02 @ 06:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0