packa i, packa ur, packa om, packa i, packa ur, packa om..

Ja ni kanske förstår..! Nu är det nära, eller som Leif skulle sagt; "imorgon kan man säga att imorgon kommer du hem.."

Dagen idag började perfekt, strålande humör ända tills jag klev utanför dörren och halkade 6 trappsteg ner, slutade med ett gallskrik av smärta.  Kan säga att jag har ett jätte fint blått/lila stort märke på halva skinkan. Nackspärren som så snällt försvann igår kom tillbaka blixtsnabbt. Kan säga att jag inte var på samma bráa humör resten av dagen. På jobbet fanns det inget att göra heller, skrev lite på ett fall, som slutade med en dispyt där jag stod på mej och visade mina framfötter som den blivande socionom man är. SLutade iaf med ett samtal chefen där jag fick beröm för att jag stod på mej och visade framfötterna *klappar duktigt axeln*. Mannen som jag hade dispyten blev dock sur och smällde igen dörren i ansiktet på mej och sa inte ett ord till mej på hela eftermiddagen.

Kommer dock att sakna några av människorna här, man har verkligen blivit en i gänget och vi förgyller varandras dagar! men inget slår svensk mark!! Har även blivit erbjuden jobb här, tackade dock nej!

Imorgon är sista dagen innan hemresa, ska bli såååå gott! (I alla dess bemärkelse..) Är på bättre humör nu när jag har musik på HÖG nivå och har packat klart (!?) 14,75kg väger min resväska, (max 15kg tillåtet) så jag hoppas verkligen att vågen stämmer. ska försöka låta bli väskorna nu!

(Påminelse till mej själv, Tisdag: ring o boka taxi!!)
Kan tyvärr inte ladda upp några bilder då jag packat ner alla tillbehör, och har förresten inget roligt att lägga upp heller!

Nej nu ska jag vila min stackars rygg. Kan inte sitta länge då gör det såå ont, kan man ha musarm i ryggen?!

KRAAAM snart syyyns vi =)=)=)

Kommentarer
Postat av: Tomtefar

Musrygg...

2009-12-28 @ 07:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0