Med risk för att låta tjatig MEN:

det är NEDRÄKNING för fullt! Snart är jjulen här och man får träffa alla nära och kära! Härligt var ordet!

Idag har jag fått hållit huvudansvaret för en intervju. Gick faktiskt bra för att vara första gången. Hade tur med familjen, ett litet lättare fall och en pratglad mor! Har idag lärt mej otroligt mycket på bara några timmar. Hoppas verkligen att det är något jag kommer kunna få nytta av i framtiden, det här vill jag jobba med. Möta människor i kris och få uppmuntra/hjälpa dem till en förändring..! Var lite olustigt att gå runt i huset och göra inspektionen av deras sätt att förvara saker och vilka leksaker och kläder barnet hade men det är nog bara en vanesak!

Har även varit på aerobic idag :) Man mår bra av träning, så är det bara och av musik ;)Tänk om man kunde få vara frisk ett tag nu iaf så man hinner bygga upp en liten muskel o ryggen iaf..! Håll tummarna för mej!

Nu ska jag sova, varit en händelserik dag med mycket ny kunskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0