löst sig till slut =)

Tog en promenad till stan idag och skulle lämna tillbaka min handbagage väska, enda problemet var att man inte fick lämna tillbaka sakerna man köpt utan var tvungen att byta. Blev rasande och skällde ut stackars turken som sålde skiten. SLutade med att hans turkiska fru blandade sig i o blev hysterisk. Efter  mycket om o men ( även en promenad för att lugna ner mej) så tog jag en ryggsäck och en handväska för bytet mot väskan istället.

Har packat o donat de sista ida och får tyvärr lämna ganska mycket till nästa hemresa, skor väger oförskämt mycket..

Är helt ensam här i huset nu och ett kallt lugn har lagt sig. har tänt lite ljus och tänker slipper ha dåligt samvete för att jag lägger mej tidigt! Härligt!

Har snöat under en timme på eftermiddagen, härligt men samtidigt oroväckande inför onsdagen, läst3e att de skulle bli -6 grader på onsdag morgon, vilket i sin tur kan innebära förseningar och inställda tåg! usch hemska tanke. Håller tummarna på att rullar på som de ska.

Ska bli gott att komma hem till den svenska maten..mmmm mat... riktig mat! Kom på idag att jag förträngt alla läckerheter som ett julbord innebär tex Julmust, mimosasallad, leverpastej, skinka, sylta m.m.


Börjar bli dags att summera min lilla tripp över här, men tror det får bli imorgon, är så trött nu!
Nej, läsa litee bok o sova =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0