Lördag * 4dagar *

Hejsan hopsan! Då var de lördag igen! Sista lördagen innan hemresa, underbart! Solen skiner som aldrig förr ida =)

gårdagskvällen spenderades hemma i pyamas, var för kallt för att gå ut (-3 grader) hihi, Kan säga att dessa 3 minus grader känns värre än -20 grader hemma, är liksom fuktigt kallt som tränger igenom allt!

Idag ska jag åka till tågstationen och hämta ut ALLA tågbiljetter så de inte blir något krångel på onsdag när jag ska hem! Sen ska jag nog in en sväng på NEXT och PRIMARK och kolla på alla köer. Kommer vara packat på stan. Tur de finns några affärer att välja på!
Ikväll skulle vi gå ut allihopa men tror det inte blir något då de ska bli oväder och mina rumskamrater måste försöka åka hem innan de blir snö på vägarna.. Finns ju inget som heter vinterdäck här!
Till och med så att en radiostation gick in och räddade ett bröllop igår som höll på att bli inställt på grund av snön
se artikeln; http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/8421788.stm

Ska påbörja min packning idag, Lika bra att vara ute i tid! och eftersom det inte blir något party så har jag ju lite tid på mej! Blir nog ensam här från och med idag!

Nej nu ska jag krypa ur pyamas!

Vilken tur pappa att Ni köpt snöslunga i år nu när det är så mycket snö!

Ha en bra lördag!! Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Leffeboy

Bravo! Uppdaterat ;)Puss

2009-12-19 @ 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0