Hemma igen!

Äntligen hemma i Nottingham igen (hemma?!) Har varit en heltrevlig liten utflykt, glad att jag fick chansen att faktiskt se att de finns rena och fina hem även här. Emelies föräldrar är jätte trevliga och bjöd på god mat ida. Vi åkte vid halv 2 tiden igår och åkte till en park som låg efter vägen och vandrade omkring i verkligen härlig miljö (bilder kommer senare) sen åkte vi hem till Em och hennes föräldrars hus, myste och gjorde oss klara för galej. Anna hämtade upp oss och tog oss till hennes föräldrars hus, lika fint där även om jag inte riktigt förstår tanken med heltäckningsmatta i badrummet. sen var det utgång i Doncaster, en massa pubar besökte vi. En av pubarna vägrade dock servera mej eftersom de påstod att jag såg ut som 19 och inte hade giltig ID, puben hade deras egna regler om vilka ID som är giltiga och tydligen så var inte mitt Europeiska körkort giltigt där.. Blev verkligen arg och skällde ut dem och hotade med stämning (annas pappa är medlare så han ska skriva ett argt brev till dem) iaf var kvällen trevlig och alla kom hem ordentligt. Var så skönt att sova i ett helt tyst rum där inga sirener eller något väckte en upp! På eftermiddagen idag fick vi sunday roast ( jättemåltiden som bara äts på söndagar) väldigt gott!

Nej nu ska jag sova, bara 7 arbetsdagar kvar innan hemresa!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0