Godmorgon =)

Gårdagskvällen spenderades i TVsoffan men hugh Grant marathon, först såg vi Bridget Jones Dagbok, sen tvåan till den filmen och så avslutade vi med slutet på Love actully. Sen (kl halv 1) började ja på allvar packa min resväska (gör saker som bäst på natten ibland), Så nu tror jag att jag får med mej allt hem, har packat allt nödvändigt som jag vill ha med mej hem för jullovet och har fortfarande 10 kilo kvar att packa i handbagaget.. SÅ de här ska nog gå vägen! Köpte en handvåg igår (en våg man lyfter väskan med så väger den väskan) perfekt lär jag säga, plus att den är liten och lätt så jag kan ta med den hem och använda för andra resor..
Idag blir det till att tvätta och städa rummet, kanske gå på bion jag pratat om så länge. Är bara jag och Emelie kvar här och hon åker vid 14 tiden hem till familjen i DonCaster. SÅ då blir man helt ensam här. Lämnas med ansvaret att låsa och se till att allt är avstängt. Vill ju inte bli ansvarig för att huset brinner ner..

2 arbetsdagar kvar sen har man äntligen jullov, hur underbart känns inte de.. Även om tiden typ står still, tycker de varit nära hur länge som helst nu!!

Nej nu kanske man skulle kliva ur pyamasen, man har ju gått o blivit lite lat med tiden här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0