dagen innan 2 veckor!

Godkväll gott folk! Här i England har dagen varit bra (förutom information om ericson så klart). Dagen började med denna ljuschock:

Man kan ju inte annat än att skratta.. Herregud hur orkar människor och kanske den största frågan -hur har de råd!? I ett land med skyhöga elräkningar skulle inte jag prioritera att klä mitt hus på detta vis..!

Annars har dagen bestått av att leka med barn och pyssla med min skoluppgift som för övrigt så gott som e klar nu! =skönt!
När jag kom hem så var en av hamstrarna på rymmen (emelie har 2) och detta (o)djur gick inte att hitta någonstans! 2 timmar senare dock så dök hon upp i en av dörröppningarna (inte min som tur är) och efter ännu en timmes lockande och lurningar fick vi tillslut ordning på (o)djuret!
Har även hunnit med att äta middag och ha ett långt samtal med kärleken där hemma.


Bokat flygbiljett hem i Januari har jag ju gjort oxå och alla tågbiljetter hit och dit. Frågan är hur jag ska hålla reda på alla biljetter hit o dit..
PLanerade resor (som jag tror nu alla är bokade)
12 dec Bil Nottingham- Doncastle
13 dec Bil Doncastle- Nottingham
23 dec tåg Nottingham- London London- Stansted Flyg: Stansted- västerås
30 dec Flyg västerås- Stansted Stansted-London
1 Jan Tåg London- Nottingham
8 Jan Tåg Nottingham- Stansted Flyg Stansted- Västerås (äntligen hemma för gott)
Mycket resor hit o dit.. och allt detta ska hinnas med på en månad. Tur jag tycker om att resa.. Kommer att bli MYCKET tågresor.
De du helena ;)

Imorgon ska jag ta tag i gymmet, brinner en smärta mellan/under min skuldra. Kan enbart bero på för lite träning!


Nej nu är det sängen som gäller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0