Bilder från en trevlig helg..

Ett gammalt hus som munkarna bodde i förr.. Väldigt vackert..

DonCaster-->

Världens största and?! troligtvis en korsning mellan and och svan eller nått?!
Här försöker vi oss på en bild, Emelie, Louise jag

Mor och far på promenad!?

Vackert!

Usch denna var gigantisk kan jag säga, vi gick snabbt förbi..


Träd...


Idag (Måndag) har inte bestått av så mycker mer än lite pyssel på jobbet, julavslutning av en av våra grupper och alldeless nyss en stund på gymet!
Ska försöka ge mej på att börja packa resväskan o se vad som får följa med hem! och är sååå glad att jag inte flyger med British Airways.. fy bubllan, de går ut i strejk 22 dec till januari någon gång.. stackars alla som tänkt att resa med dem! Nej tacka vet jag lågprisflyg ;)

Idag kom även sista julklappen på posten! hihi, tro inte att ni får några julklappar där hemma dock. är till julklappsbytet! nej nu ska jag ta mej en liten pratstund med käresta innan jag lägger upp fler blilder.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0