21

Nedräkningen har börjat! 21 dagar kvar till hemresa! Härligt!!

Idag fick jag ett erbjudande om att testa massage för £1 (=12kr), så härligt, en halvtimmes massage, verkligen behövligt! Sen fixade hon ögonbrynen oxå så nu är man så vacker så.

Annars lunkar vardagen på, märks att de snart är jul, hysterin är på hög nivå i detta land. De ska pyntas o handlas och laga mat..  Själv köpte jag en julklapp idag! hihi en sådan bra julklapp att jag var tvungen att köpa en till mej själv oxå!

Imorgon är det gratis lunch som gäller igen, ett ställe som är liknande de jag jobbar ska lansera något nytt, och för att locka personer så bjuder de på lunch! Gratis e gott =)
Här e det iskallt och regnar.. fryser på om nätter och ALLA klagar, ALLA förutom jag för jag tycker de e härligt! hoppas det kommer snö oxå!!
Nej e trött nu.. lång dag imorgon! puss o godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej!

Hehe. Det är faktiskt frida i randigt :)

Vi kan ses i jul! kram

2009-12-03 @ 21:28:26
URL: http://zkygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0